Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

My Blog's Anniversary GIVEAWAY!!! (CLOSED & THE WINNER)




Κοριτσια μου γεια σας! ελπιζω να ειστε οολες καλα!!! το σημερινο ποστ ειναι ενα ποστ που με χαροποιει ιδιαιτερα γιατι ειναι ενας διαγωνισμος.!! το blog μου εχει κλεισει 1 χρονο λειτουργιας και θελω να σας ευχαριστισω ολες για το ενδιαφερον σας με ενα giveaway!! Ειναι καποια πραγματακια που διαλεξα με αγαπη για εσας.


τα δωρακια ειναι τα εξης:

1. essence mascara "get big lashes" in back



2. essence lipstick in " on the catwalk" 04



3.essence liquid eyeliner in black


4. Kiss Kiss 60''nail polish in passion red by Beauty Line


5. essence lip liner in 08 red blush



Ελπιζω να σας αρεσουν! θελω να σας ευχαριστισω πολυ για την υποστηριξη σας ολο αυτον τον καιρο!


Τι χρειαζεται για να παρετε μερος στον διαγωνισμο? απλα ακολουθηστε τα βηματα παρακατω!

φιλια πολλα!!

*Ο/Η νικήτης/τρια θα ειδοποιηθεί με e-mail ή στο facebook και πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσα σε 24ωρες από την ανακοίνωση του νικητή, αλλιώς θα γίνει επανάληψη της κλήρωσης. Τα δώρα έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα και θα σταλούν από μένα. Δεν ευθύνομαι για πιθανή καταστροφή στη μεταφορά, αλλά σας υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ ώστε να αποφευχθεί κάτι τέτοιο!

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!


a Rafflecopter giveaway


**Και φυσικα να μην ξεχασω να σας πω και για τον διαωνισμο που τρεχει και στο καναλι μου στο youtube! Θα κληρωθει κ απο εκει αλλη-ος μια-ενας νικητρια-ης! μπορειτε να δειτε στο βιντεο παρακατω ποια ειναι τα δωρακια!! καλη επιτυχια σε ολες-ολους


το λινκ για να δηλωσετε συμμετοχη οσοι θελετε ειναι το εξης:marybeauty23



42 σχόλια:

  1. Τις γιορτές τις περνάω πάντα στο σπίτι μου.Μαζεύω όλη την οικογένεια και γλεντάμε με φαγητό και κρασάκι!
    Fb: Domniki Sarri
    e-mail: domniki70@hotmail.gr
    Πολύχρονο το μπλογκάκι σου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου!!!
    Τις γιορτές τις περνάω πάντα οικογενειακά με πολύ φαγητό!!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε για τα ωραία σου δωράκια!!!
    xxx

    GFC: Elena DimKarag
    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com
    Facebook: Elena DimKarag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τις γιορτές δεν έχω κανονίσει κάτι ιδιαίτερο, οπότε μάλλον θα ακολουθήσω την γνωστή κι επιτυχημένη συνταγή του "οικογενειακά"!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονιά πολλά στο blogακι σου!
    Σπίτι οικογενειακά με νόστιμο φαγητό και φυσικά Χριστουγεννιάτικες λιχουδιές!
    email: sg.9319@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!! <3
    facebook : Litsa Tomara
    email :litsaki88@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου@
    Ευχομαι να τα εκατοστήσει το ιστολόγιό σου!
    Φιλια πολλά,
    Maria Khouri απο το beauty blog: mariakhouri.blogspot.gr
    Fb: Maria Khouri
    email: mariakhouri31@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. email:vi_rgi_nia_1989@hotmail.com
    Θα είμαι με τον άντρα μου κ την οικογένεια μου <3 !!!Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Teleia ola!!! Den exw idea akoma ti 8a kanw :P
    vouzi.xristina@hotmail.com
    gfc: Xristina Combra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στο σπίτι με καλούς φίλους..
    verzevoulis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία δωράκια!!!<3
    Δεν έχω ιδέα ακόμα για το τι μπορεί να κάνω τα γιορτές!
    Email:Bettynstr@outlook.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια πολλαααα !!! :)
    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι θα κανω αλλα θελω κατι διαφορετικο απο οτι αλλες χρονιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. happy_xara @ yahoo.gr (χωρίς κενά)
    Βόλτα στο κέντρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. omorfa dwrakia :D tis giortes tha tis perasw oikogeneiaka an kai kanena taksidaki den tha me xalage katholou!! gfc ntantou29 email:ntantou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. tha ithela na taxidepsw...alla adynaton...opote oikogeneiaka..
    rui_costa_the_greek@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά αγαπημένη beauty!! Να συνεχίζεις το blogging και να φτάσεις ψηλά.Όλα τα δώρα είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!Αυτές τις γιορτές οικογενειακά στο σπίτι.To mail μου: beautylosophyblog@gmail.com
    Fb Like&share: Anastasia Desli,GFC: Sia Beautylosophy..τρέχει και στο δικό μου blog GIVEAWAY..Θα χαρώ πολύ να δηλώσεις συμμετοχή...http://beautylosophy.blogspot.gr/2013/12/my-lovely-xmas-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτα τα Χριστουγεννα ειναι πολύ δημιουργηκα για μένα !Φτιαχνω πλεκτα στολιδια για μια φιλανθρωπικη εκδηλωση!Και φυσικα τις γιορτες θα τις περάσω με τα αγαπημενα μου πρόσωπα!Eυχαρίστουμε για το δωράκι!Καλή επιτυχια σε ολους!xxx
    virgevang@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Xρονια πολλα και στο blog σου Μαιρη μου,παντα με πολλες επιτυχιες και να τα πας οσο καλυτερα γινεται !!! Τα Χριστουγεννα θα τα περασω με την οικογενεια μου στο σπιτι,κλασικα πραγματα..!
    Facebook: share-like photo: Belle and Beauty by Katerina
    GFC: Κατερινα Χρ
    e-mail : katerina.xr.84@gmail.com

    KΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τις γιορτές που μας έρχονται τις περιμένω πως και πως. Θα τις περάσουμε οικογενειακά και θα υπάρχει ελεύθερος χρόνος για ξεκούραση, υπνο και ψώνια και βόλτες!!
    xararam@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα τις περασω με την αγαπημενη μου οικογενεια καθως τους αφηνω να με κανακευουν (οντας εγκυουλα, χιχιχι!!!) !
    elinas20@hotmail.com
    fb: Elina Sxoinaraki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τελειαααααααααααα τα λατρευω...μακαρι να σταθω τυχερη...καλες γιορτες να εχουμε...τις γιορτες θα τις περασω σπιτακι με την οικογενεια μου
    email stevasrizo82@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τις γιορτές τις περνάμε οικογενειακά...και βέβαια βολτίτσες με τον φίλο μου και τους φίλους μας!!!
    e-mai:mariaaggelaki@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι τελεια δωρακια ειναι αυτα??μακαρι να ειμαι η τυχερη που θα τα κερδισει!!!τις γιορτες οικογενειακα οπως καθε χρονο αλλωστε..καλη μας επιτυχια κοριτσια
    GFC : ΤΟΝΙΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
    EMAIL : toniap13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ! ΕΓΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΗΡΕΜΑ Κ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ!!!
    mechatzi69@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οι γιορτες θα ειναι οικογενειακες οπως παντα αλλωστε :)
    nikolalexioy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο blog σου!! Φέτος με το αγόρι μου :)
    sireniaa@msn.com
    Καλες γιορτες σε ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχ τι τελεια δωρακια ειναι αυτα??μακαρι να ειμαι η τυχερη..τις γιορτες κλασικα οικογενειακα οπως καθε χρονο..καλη μας επιτυχια κοριτσια!!
    gfc : tulipa tulipaki
    email : tonia.tulipa13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα όλα!!Φέτος θα πάω στο χωριό μου να τα περάσω οικογενειακά!!!
    tzen89@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τί τέλειος διαγωνισμός σε ευχαριστούμε πολύ!Τα Χριστούγεννα έχω σκοπό να τα γιορτάσω εδώ στην Αθήνα με την οικογένειά μου αλλά έχω σκοπό να κάνω και πολλές βόλτες μαζί με τους φίλους μου!
    Καλές γιορτές σε όλους!!
    mliwdi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωραία δωράκια! Ευχαριστούμε!!
    Οικογενειακά στις γιορτές όπως πάντα!
    Καλές γιορτές με υγεια και ευτυχία!
    marinaki_1466@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ πολύ ωραίαααα!!!
    Έγινα μέλος στο Blog σου,τώρα σε ανακάλυψα!!!έγινα μέλος θα χαρω να ριξεις μια ματια κι εσυ στο δικο μου και θα χαρώ να γινεις μελος!!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταρχήν Καλή Χρονιά με υγεία και Χρόνια Πολλά για το blog σου!Είναι πολύ όμορφο και δημιουργικό!
    Τις γιορτές πάντα τις περνάω σπίτι με τους αγαπημένους μου!Ελπίζω να περνάει όμορφα και όλος ο κόσμος!
    Ευχαριστούμε για τα εξαιρετικά δώρα και πάντα επιτυχίες!
    e-mail:evie_lieri@hotmail.com
    fb:Evita Liconnie
    like και share και gfc όλα ok!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρονια πολλα στο blog σου!!!
    gfc : allbeautyincluded
    fb name : Despina Despinaki
    email : allbeautyincluded@gmail.com
    google + : Δεσποινα Δεσποινακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφα δωράκια σου εύχομαι... τις γιορτές τις πέρασα οικογενειακά..
    Μόλις τώρα σε ανακάλυψα και ΄εγινα μέλος στο blog σου..Αν θέλεις θα ήταν χαρά μου να ρίξεις μια ματιά και στο δικό μου blog...

    http://kalhspereaa.blogspot.gr/2014/01/katerinaki-opws-panta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. olia.tekof.13@gmail.com
    Δυστυχώς δεν περάσαμε ωραία στις γιορτές λόγω άσχημων γεγονότων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή