Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Maybelline falsies fearher mascara review!

Γεια σας κορίτσια μου! Ελπίζω να είστε όλες καλα :) λοιπόν αυτο το ποστ ειναι ένα review για την καινούργια μασκαρα της maybelline! Την αγόρασα πρόσφατα και μπορω να πω ότι ειμαι αρκετά ικανοποιημένη! Η συγκεκριμένη μασκαρα ειναι ελαφριάς σύνθεσης για να μην βαρενει τις βλεφαριδες και να δίνει ένα look πιο light! Δινει μηκοσ οχι ογκο και τισ διαχωριΖει!! Για κάθε μερα ειναι ότι πρέπει :) εχει μαλακό βουρτσακι, στρογγυλό, όχι καμπυλοτο... Η αλήθεια ειναι ότι δεν βολεύει πολυ γιατί δεν εχει την καμπύλη στο βουρτσακι όπως οι συνηθισμένες μασκαρες... Α! κ επισησ απο οτι εχω ακουσει κ απο αλλεσ κοπελεσ στην αρχη κολλαει λιγο τισ βλεφαριδεσ,αλλα νταξει με λίγη προσπάθεια μου δίνει πολυ καλο αποτελέσμα!

Αν θα την ξανα παίρνα;;
~Ισως~
Γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν και πιο οικονομικές μασκαρες που μπορούν να δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα! Και γενικα συνηθιζω να μην παίρνω τις ίδιες συνέχεια για να μπορω να συγκρινω :))

Αυτα απο εμένα κορίτσια μου! Τα λέμε στο επόμενο μ ποστ! Μέχρι τότε να περνάτε καλα :) φιλια!!!!





2 σχόλια:

  1. Μόλις σε βρήκα!:)
    Αγόρασα και εγώ την μάσκαρα πρόσφατα και δεν είμαι και εγώ πολύ ικανοποιημένη. Πιστεύω ότι η Maybelline έχει βγάλει πολύ καλύτερες μάσκαρα απο αυτή! Το μόνο θετικό που βρήκα είναι οτι σαν σύνθεση είναι πολύ ελαφριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. geia sou Sofia m! xairomai :) nai koita ntaksei gia kathimerimi xrisi einai mia xara,apla k gia 12 eyro p tin pira egw pistevw einai too much, dld opws eipa k sto post uparxoun k alles me ligotera lefta pou kanoun tin idia douleia ;) apla nai einai afto p les k esu, exei elafria sinthesi k den varenei tis vlefarides mas!

      Διαγραφή